Σήμερα στη Θεσσαλονίκη το Iνστιτούτο Reuters παρουσιάζει σε συνεργασία με το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ την ετήσια έκθεση για την ψηφιακή ενημέρωση στην Ελλάδα που συμπεριλαμβάνεται για πρώτη χρονιά. Η εκδήλωση κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική και θα βρίσκεται όλος ο επιστημονικός, επαγγελματικός και πολιτικός κόσμος που εμπλέκεται με τα ΜΜΕ στη χώρα. Έχουμε τη χαρά να κάνουμε και τη δική μας παρέμβαση για τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας κατά την παρουσίαση.
Τα οποία συμπεράσματα δυστυχώς επιβεβαιώνουν και φέτος ότι οι Έλληνες παραμένουν ένας λαός που αντιλαμβάνεται την ψηφιακή ενημέρωση με όρους λαϊκισμού, εκχυδαϊσμού και “ψεκασμένων” ειδήσεων, σε μεγαλύτερο βαθμό από τον υπόλοιπο πλανήτη. Δεν είναι όλα μαύρα αλλά είναι πολύ ανησυχητικά. Για τους δημοσιογράφους ειδικά γιατί με τόσα ψέματα δεν χρειάζονται δημοσιογράφοι αλλά και γιατί πολλοί τέτοιοι κατασκευάζουν ειδήσεις, στερώντας τη δουλειά από αυτούς που απλώς τις καταγράφουν…
Έχει γραφτεί συχνά ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ έχουν επιμέρους μεγάλες ιδεολογικές διαφορές ενώ δεν είναι μυστικό ότι σε κάποια ζητήματα της Θράκης – και είναι λογικό- οι δύο κυβερνητικοί εταίρου έχουν σαφέστατα διαφορετικές θέσεις, άρα δεν είναι και εύκολος ο κοινός βηματισμός σε όλα. Όμως πρέπει να επισημαίνονται και οι θετικές στιγμές τους, όπως η κοινή προσπάθεια για τους κτηνοτρόφους της Σταυρούπολης και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Ο πολιτευτής των ΑΝΕΛ Δ. Σκουλαρίκης βρέθηκε μαζί με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στάθη Γιαννακίδη στη συνάντηση με τον Αν. Υπουργό Γ. Τσιρώνη και μάλιστα, θέλησε με σύντομο σχολιό του να εκφράσει την ευαρέσκειά του για την άψογη συνεργασία που υπήρξε μεταξύ των δύο πλευρών με στόχο την επίλυση του ζητήματος.
Μια όμορφη και απρόσμενη ιστορία αυτή που εκτυλίχθηκε μπροστά μας πριν από λίγες μέρες με τον επισκέπτη από την Τουρκία, εγγονό του ιδιοκτήτη του θρυλικού χαμάμ που υπήρχε στην πλατεία της Ξάνθης μέχρι τη δεκαετία του ’70. Και παρότι ο Γιώργος Μπατζακίδης αποχώρησε – μάλλον απογοητευμένος- από τα κοινά μάλλον δουλεύει αθόρυβα για την ανάπτυξη της περιοχής και χρηματοδοτεί με δικά του μέσα, τις ανεπάρκειες (και συχνά αγκυλώσεις) της προβολής της πόλης.
Ο καθένας μπορεί να πει “το μακρύ και το κοντό του”, ενώ κατά καιρούς διάφοροι ακραίοι επιχείρησαν να του επιτεθούν για τις προσπάθειες που κάνει για την προσέγγιση της τουρκικής αγοράς σε πνεύμα συνεργασίας και συναδέλφωσης. Αυτή η έκπληξη ήταν ίσως μια επιβράβευση των προσπαθειών του και μια απόδειξη ότι είναι ο κόσμος είναι μικρός.