ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ 52χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στην Ξάνθη ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ 52χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στην Ξάνθη 24 Ιανουαρίου 2023 Ένας άνδρας 52 ετών βρέθηκε απαγχονισμένος το πρωί της Τρίτης. Ο άνδρας έδωσε τέλος στη ζωή του σε κοινόχρηστο χώρο οικοδομής, όπου εντοπίστηκε από γείτονες και ειδοποιήθηκε η αστυνομία. Δεν έχουν γίνει γνωστά τα κίνητρα της αυτοχειρίας. Mοιραστείτε στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Σχετικά ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Στην Μητρόπολη Ξάνθης οι σπουδαστές της Σχολής Διπλωματών Η Θράκη στις εκδηλώσεις μνήμης του Διστόμου και το αίτημα αναγνώρισης του Άνω Καρυοφύτου Σύλληψη οδηγού μοτοποδηλάτου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ στην Ξάνθη Δύο συλλήψεις για παράνομο υπαίθριο πλανόδιο εμπόριο στην Ξάνθη Ξάνθη: Δύο συλλήψεις για κατοχή κλοπιμαίων – Επιστράφηκαν τα χρυσαφικά στον ιδιοκτήτη Διαβεβαιώσεις των ΕΛΤΑ για τη συνέχιση της εξυπηρέτησης στη Σταυρούπολη Εκδήλωση για την πρόληψη και την αντιμετώπιση φαινομένων απάτης στη Σταυρούπολη Ενημέρωση για τον καρκίνο του δέρματος από το Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Ξάνθης Tο φεστιβάλ της ΚΝΕ στην Ξάνθη την Παρασκευή.