ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Δύο νέα κρούσματα COVID-19 η Ξάνθη. Ανεβαίνουν στην ΑΜΘ με 25 ΕΙΔΗΣΕΙΣΚΟΙΝΩΝΙΑ Δύο νέα κρούσματα COVID-19 η Ξάνθη. Ανεβαίνουν στην ΑΜΘ με 25 14 Ιουλίου 2021 Ανεβαίνουν σταθερά τα κρούσματα στην Περιφέρεια όπως και σε όλη τη χώρα. Στη χώρα καταγράφηκαν 2.938 νέα κρούσματα και 7 νεκρούς ενώ στην Περιφέρεια ΑΜΘ ανακοινώθηκαν 25 νέα κρούσματα. Αναλυτικά: Ξάνθη 2 Ροδόπη 1 Δράμα 5 Καβάλα 7 Έβρος 8 Mοιραστείτε στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Σχετικά ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Διαβεβαιώσεις των ΕΛΤΑ για τη συνέχιση της εξυπηρέτησης στη Σταυρούπολη Εκδήλωση για την πρόληψη και την αντιμετώπιση φαινομένων απάτης στη Σταυρούπολη Ενημέρωση για τον καρκίνο του δέρματος από το Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Ξάνθης Tο φεστιβάλ της ΚΝΕ στην Ξάνθη την Παρασκευή. 7 συλλήψεις για ρευματοκλοπή στην Ξάνθη Σύλληψη για κλοπή από κατάστημα ρουχισμού στην Ξάνθη Σε κυκλοφορία ο κυκλικός κόμβος Αβδήρων. Ενισχύεται η οδική ασφάλεια στην ΠΕ Ξάνθης. Παράσταση διαμαρτυρίας των γονέων του 1ου Ειδικού Σχολείου Ξάνθης Έναρξη εγγραφών στο 1ο θερινό camp του Δήμου Ξάνθης.