ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ Νεκρό δελφίνι εντοπίστηκε στο Πόρτο Λάγος ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΦΑΡΜΑΚΕΙΑ Νεκρό δελφίνι εντοπίστηκε στο Πόρτο Λάγος 31 Ιουλίου 2019 Ένα δελφίνι εντοπίστηκε νεκρό, το πρωί της Τρίτης στην παραλία Πόρτο Λάγος της Ξάνθης. Από την οικεία Λιμενική Αρχή ενημερώθηκε σχετικά η αρμόδια Υπηρεσία για την υγειονομική ταφή. Mοιραστείτε στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Σχετικά ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Μεγάλο ενδιαφέρον και προσέλευση στην εκδήλωση του Ινστιτούτου Αλέξη Τσίπρα στην Ξάνθη Στην Ξάνθη η 5η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του ΠΕΠ ΑΜΘ. Προσωρινή διακοπή λειτουργίας της κεντρικής πύλης του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης. Θλίψη στην Ξάνθη: Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτρης Παπαδόπουλος (Τσαπίας) ! Σύλληψη ατόμου για κλοπή από καταστήματα στην Ξάνθη ΕΛΜΕ Ξάνθης: Όχι στην υποβάθμιση των πολιτικών ισότητας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Την Κυριακή 21 Ιουνίου οι ”ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ” απέναντι απο το γήπεδο του ΑΟΞ. Διήμερη γιορτή γαστρονομίας στην Ξάνθη με το XANTHI TASTE 2. Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στην Ξάνθη