Συνελήφθη το μεσημέρι της 2ας Ιουνίου 2026 στην Ξάνθη, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Ξάνθης, ημεδαπός άνδρας, ο οποίος εντοπίστηκε να έχει αφαιρέσει διάφορα προϊόντα από καταστήματα της πόλης.
Τα αφαιρεθέντα αντικείμενα βρέθηκαν στην κατοχή του και αποδόθηκαν στον αρμόδιο εκπρόσωπο των καταστημάτων.
Την προανάκριση για την υπόθεση διενήργησε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης.



















