Με ιδιαίτερη χαρά το εργαστήρι Ρεμπέτικης μουσικής της Φιλοπρόοδης Ένωσης Ξάνθης σας προσκαλεί στην συναυλία του που θα γίνει στο Θεατράκι της Κεντρικής Πλατείας (έναντι ΟΤΕ) το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 και ώρα 21:00.
Την επιμέλειά της έχει ο Δημήτρης Διαμαντίδης.
Είσοδος ελεύθερη.
















