Συνελήφθη την 18-5-2026 το πρωί στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, ένας ημεδαπός, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του ένταλμα σύλληψης των ελληνικών δικαστικών αρχών για επικίνδυνη οδήγηση και παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.


















