Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ξάνθης διοργανώνει και φέτος, για 5η συνεχή χρονιά, τελετή βράβευσης των μαθητών και μαθητριών του νομού Ξάνθης που διακρίθηκαν στους Μαθηματικούς Διαγωνισμούς «Θαλής 2025», «Ευκλείδης 2026» και «Πυθαγόρας 2026».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 και ώρα 11:00 π.μ. στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης.
Πριν από την απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί ομιλία με τίτλο:
«Από τη Συήνη στην Αλεξάνδρεια… 7,2 μοίρες δρόμος…».
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η βράβευση των μαθητών και μαθητριών που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στην προσπάθεια, τη γνώση και την αγάπη για τα μαθηματικά.
Η παρουσία του κοινού θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές και ξεχωριστή χαρά για τους μαθητές και τις μαθήτριες που θα βραβευθούν.

















