Mια 15χρονη κοπέλα έπεσε από το γεφυράκι πάνω από το ρέμα της Εκτενεπόλ. Πρόκειται για την πεζογέφυρα που συνδέει τον κόμβο της Νεάπολης με την Κυψέλη.
Η ανήλικη μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης για την παροχή ιατρικής φροντίδας, ενώ τα αίτια και οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού διερευνώνται από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Ξάνθης.
Η σοβαρότητα του τραυματισμοϋ της δεν έχει γίνει γνωστή αλλα δεν διατρέχει κίνδυνο

















