Συνελήφθησαν το μεσημέρι της Πέμπτης στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης δύο ανήλικες ημεδαπές που, ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν το κινητό τηλέφωνο ενός άνδρα.
Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης.

















