Το ντοκιμαντέρ ” the other Half “ θα προβληθεί το Σάββατο 16 Μαΐου στις 20:00 στη Ρωγμή Μ. Βόγδου 20  4ος όροφος.

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με τον δημιουργό του ντοκιμαντέρ Γιώργο Μουτάφη.