Συνελήφθησαν την 11-5-2026 το βράδυ στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης δύο αλλοδαποί, διότι εντοπίσθηκαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του οποίου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο μαχαίρια. Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης.