Η νέα Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης Bάσω Παυλακάκη παρουσιάστηκε τη Δευτέρα, σε συνέντευξη Τύπου στην έδρα της Αντιπεριφέρειας, από τη διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με την ίδια να δίνει το στίγμα της διοίκησής της, κάνοντας λόγο για «διοίκηση στο πεδίο», ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και ανοιχτή συνεργασία με την κοινωνία και τους φορείς.

Κατά την εισαγωγική της τοποθέτηση προς τους δημοσιογράφους, η νέα Αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για την παρουσία τους, αναγνωρίζοντας – όπως είπε – τον καθοριστικό τους ρόλο στην έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση της κοινωνίας της Ξάνθης.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην αποχώρηση της προκατόχου της, Πολυξένης Μπρίκα, την οποία ευχαρίστησε για τη συνεργασία και την ενημέρωση που της παρείχε κατά τη διαδικασία παράδοσης – παραλαβής των καθηκόντων. Όπως σημείωσε, η κα Μπρίκα παραμένει ενεργή ως Περιφερειακή Σύμβουλος, γεγονός που – σύμφωνα με την ίδια – διασφαλίζει τη συνέχεια της συνεργασίας με κοινό στόχο την υλοποίηση των δεσμεύσεων προς τους πολίτες.

Η νέα Χωρική Αντιπεριφερειάρχης υπογράμμισε ότι «η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα δεν αποτελούν επιλογές, αλλά υποχρέωση», επισημαίνοντας πως αναλαμβάνει τα νέα της καθήκοντα «με μεγάλη τιμή αλλά και πλήρη επίγνωση της ευθύνης».

«Η Ξάνθη δεν είναι απλώς ο τόπος μου. Είναι ο τόπος όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα, εργάζομαι και ζω καθημερινά μαζί με τους ανθρώπους της», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως αυτό καθιστά τη δέσμευσή της απέναντι στην τοπική κοινωνία ακόμη πιο ουσιαστική.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον Περιφερειάρχη ΑΜΘ, Χριστόδουλο Τοψίδη, ευχαριστώντας τον για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό της. Όπως σημείωσε, αντιλαμβάνεται τη θέση όχι ως «τίτλο εξουσίας», αλλά ως «εντολή για ουσιαστική δουλειά, προσφορά και αποτελεσματικότητα».

Ως προς τις βασικές προτεραιότητες της διοίκησής της, έκανε λόγο για:

  • ισόρροπη ανάπτυξη σε όλους τους δήμους και τις κοινότητες της Περιφερειακής Ενότητας,
  • ενίσχυση των υποδομών και διαρκή ετοιμότητα στην πολιτική προστασία,
  • στήριξη της τοπικής οικονομίας, με έμφαση στον πρωτογενή τομέα, τον τουρισμό και την επιχειρηματικότητα.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι η Περιφέρεια διαθέτει τόσο τα εργαλεία όσο και τη βούληση για ουσιαστικές παρεμβάσεις, σημειώνοντας πως κάθε διαθέσιμος πόρος και χρηματοδοτικό εργαλείο θα αξιοποιηθεί προς όφελος της κοινωνίας.

Κλείνοντας, η νέα Αντιπεριφερειάρχης τόνισε πως η πόρτα της Αντιπεριφέρειας «θα είναι ανοιχτή για όλους», απευθύνοντας κάλεσμα συνεργασίας προς τους δημάρχους, τους παραγωγικούς φορείς, την ιδιωτική πρωτοβουλία και τους πολίτες. Παράλληλα, κάλεσε τα μέσα ενημέρωσης να ασκούν «υπεύθυνη και αυστηρή κριτική», με διασταύρωση των πληροφοριών, «γιατί μόνο έτσι μπορούμε να γινόμαστε καλύτεροι», όπως ανέφερε.