Site icon Xanthi 2

Eπιστολή Μελισσόπουλου στη ΔΕΥΑΞ για τις συνεχείς διακοπές νερού

Eπιστολή στη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ της ΔΕΥΑΞ.στο οποίο ζητά διαφάνεια και ενημέρωση για τις συχνές διακοπές νερού κατέθεσε ο επικεφαλής της Παράταξης Η Ξάνθη Μπροστά, Σάββας Μελισσόπουλος

Αναλυτικα:

Αίτημα για πλήρη και διαφανή ενημέρωση σχετικά με τις συχνές διακοπές υδροδότησης, τις βλάβες του δικτύου ύδρευσης, την ασφάλεια των γεωτρήσεων και τον συνολικό σχεδιασμό εκσυγχρονισμού του συστήματος ύδρευσης της Ξάνθης

Κύριε Δήμαρχε

Κύριε Πρόεδρε,
Κυρίες και Κύριοι Σύμβουλοι,

Το τελευταίο διάστημα, οι κάτοικοι της Ξάνθης βιώνουν επαναλαμβανόμενες και εκτεταμένες διακοπές υδροδότησης, οι οποίες προκαλούν εύλογη αγανάκτηση και προβλήματα στην καθημερινότητα νοικοκυριών και επαγγελματιών. Οι διακοπές αυτές οφείλονται σε συνεχείς βλάβες τόσο στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς νερού από τις πηγές του Παραδείσου, όσο και στο εσωτερικό δίκτυο ύδρευσης της πόλης.

Είναι πλέον σαφές ότι το υδρευτικό σύστημα της Ξάνθης λειτουργεί στα όρια της αντοχής του και απαιτεί ριζική και όχι αποσπασματική αντιμετώπιση.

Πιο συγκεκριμένα:

Με βάση τα παραπάνω, ζητώ να υπάρξει πλήρης, αναλυτική και επίσημη ενημέρωση του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και της τοπικής κοινωνίας, για τα εξής:

  1. Αναλυτική καταγραφή όλων των βλαβώνπου έχουν σημειωθεί στον κεντρικό αγωγό από τις πηγές του Παραδείσου κατά το τελευταίο έτος, αίτια των συχνών διακοπών νερού και μέτρα που έχουν ληφθεί ή προγραμματίζονται για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος (θα μας δοθούν απαντήσεις από τον Πρόεδρο του Δ.Σ της ΔΕΥΑΞ που θέσαμε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ).
  2. Προγραμματισμένες παρεμβάσεις και προγραμματισμός των μεγάλων έργων αντικατάστασηςτόσο του κεντρικού αγωγού μεταφοράς του νερού από τις πηγές του Παραδείσου, όσο και του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της πόλης μας, με σαφές χρονοδιάγραμμα και προβλεπόμενες πηγές χρηματοδότησης, με ταυτόχρονη αναλυτική ενημέρωση για το εσωτερικό δίκτυο ύδρευσης: ποια τμήματα έχουν ανανεωθεί, ποια παρουσιάζουν αυξημένες βλάβες, και ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός ανανέωσης.
  3. Πλήρη στοιχεία για τις γεωτρήσεις: τοποθεσία, δυναμικότητα, κατάσταση λειτουργίας, συχνότητα ελέγχων, αποτελέσματα αναλύσεων και ενέργειες διασφάλισης της ποιότητας του νερού (θα μας δοθούν απαντήσεις από τον Πρόεδρο του Δ.Σ της ΔΕΥΑΞ που θέσαμε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ).
  4. Εξ αιτίας της προβληματικής μέχρι σήμερα ενημέρωσης των πολιτών σε περιπτώσεις κυρίως έκτακτων διακοπών ή προβλημάτων ποιότητας του νερού (πχ. περίπτωση νερού Κιμμερίων), να μας καταθέσετε πλάνο για άμεση και λεπτομερή ενημέρωση των πολιτώνμε διαφανή και έγκαιρη επικοινωνία από πλευράς της ΔΕΥΑΞ.

Η αξιόπιστη και ασφαλής υδροδότηση δεν είναι πολυτέλεια — είναι θεμελιώδες δικαίωμα των πολιτών και υποχρέωση της δημοτικής αρχής. Η ΔΕΥΑΞ οφείλει να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά με διαφάνεια, σχέδιο και ευθύνη, προκειμένου να αναβαθμιστεί και να εξασφαλιστεί η ποιότητα ζωής και η δημόσια υγεία στην Ξάνθη.

Με εκτίμηση,
Σάββας Μελισσόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Ξάνθης
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης ΜΠΡΟΣΤΑ
Μέλος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης

 

 

Exit mobile version