Ένας 19χρονος συνελήφθη στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, τη στιγμή που προσπαθούσε να εκδώσει εισιτήρια για ταξίδι προς την Τουρκία μαζί με 15χρονη, της οποίας η εξαφάνιση είχε δηλωθεί τις προηγούμενες ημέρες από την οικογένειά της στην Ξάνθη.

Ο νεαρός και η ανήλικη παραδόθηκαν σε αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης. Σε βάρος του 19χρονου ασκήθηκε δίωξη για αρπαγή ανηλίκου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.