Μια ακόμη τραγωδία πλήττει την Ξάνθη τις τελευταίες ώρες.

Ένας 47χρονος άνδρας έδωσε τέλος στη ζωή του στο Σέλερο. Ο άτυχος άνδρας απαγχονίστηκε σε ποιμνιοστάσιο . Τον εντόπισαν συγγενείς του και ειδοποίησαν τις αρχές ενώ η σορός του μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ξάνθης, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.