Επίσκεψη Αρχηγού ΓΕΕΘΑ Στρατηγού Δημήτριου Χούπη στην έδρα του Δ΄ ΣΣ στην Ξάνθη, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.
Ο Αρχηγός, που έχει υπηρετήσει στην εδρα του ΔΣΣ κατά τη διάρκεια της καριέρας του ως Διοικητής του Λόχου Ηλεκτρονικού Πολέμου, μετέβη σε Μονάδες της περιοχής ευθύνης του Σχηματισμού & αντάλλαξε ευχές με το προσωπικό με την ευκαιρία των ημερών του Πάσχα



























Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.