Την άμεση επαναλειτουργία των Δημόσιων ΚΤΕΟ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ζητά η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία από την Περιφερειακή Αρχή. Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:
Με απόφαση της παράταξης του κ. Τοψίδη στην Περιφερειακή Επιτροπή, το ΚΤΕΟ Ορεστιάδας που εξυπηρετούσε βαρέα οχήματα, δίνεται σε ιδιώτη. Μήπως έχουν σειρά τώρα τα ΚΤΕΟ Αλεξανδρούπολης, Κομοτηνής και Καβάλας να περάσουν σε ιδιώτες? Πατώντας η Περιφερειακή Αρχή στην χρόνια υποστελέχωση, στην απαξίωση των υπηρεσιών και την υποχρηματοδότηση έχει ως μόνο στόχο , να ενισχύσει την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων σε βάρος των αναγκών των πολιτών της Περιφέρεια μας. Η λειτουργία των δημόσιων ΚΤΕΟ τα οποία εμπιστεύονται οι πολίτες λόγω του υψηλού επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών τους*, συνιστούν σημαντικό οικονομικό πόρο της Περιφέρειας Ανατολική Μακεδονίας-Θράκης και εργαλείο άσκησης κοινωνικής πολιτικής και μάλιστα σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία ζητά από την Περιφερειακή Αρχή
● Την άμεση επαναλειτουργία των δημόσιων ΚΤΕΟ Ορεστιάδας, Αλεξανδρούπολης, Κομοτηνής και Καβάλας.
(στην Δράμα και την Ξάνθη λειτουργούν)
● Την ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα τους, την άμεση στελέχωσή τους και την λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων ώστε να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Να παρέμβει ώστε νομοθετικά να υπάρξει
● Μείωση τους κόστους τεχνικού ελέγχου και δωρεάν έλεγχο για τους ανέργους, χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους.
● Δωρεάν έλεγχος στα κρατικά αυτοκίνητα.
● Να επεκταθεί o κοινωνικός τους ρόλος στην ενημέρωση και την εκπαίδευση για το μεγάλο θέμα της οδικής ασφάλειας.
*η Ελλάδα αποτελεί μοναδικό φαινόμενο στην Ευρώπη, καθώς από τον τεχνικό έλεγχο περνά η συντριπτική πλειονότητα των οχημάτων, όταν στη Γερμανία ένα ποσοστό της τάξεως του 25% «κόβεται».
Μόλις 27 αυτοκίνητα με επικίνδυνες ελλείψεις «κόπηκαν» από τα ΚΤΕΟ σε 1,8 εκατ. ελέγχους οχημάτων σε όλη την Επικράτεια το 2022 ενώ σε πάνω από 27.000 ελέγχους Ταξί δεν καταγράφηκε ούτε ένα με επικίνδυνη έλλειψη. Σε 21.000 ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν σε λεωφορεία κόπηκαν μόλις 2 οχήματα, σε 102.000 ελέγχους φορτηγών βρέθηκαν μόλις 5 με επικίνδυνες ελλείψεις και σε 294.000 ελέγχους vans έως 3,5 τόνους κόπηκαν μόλις 6 οχήματα!
Το γραφείο τύπου