Εντείνεται η συζήτηση γύρω από το σιδηρόδρομο στην περιοχή. Η ανακοίνωση της ΤΡΕΝΟΣΕ δημιούργησε αντιδράσεις για την συνέχιση της σιδηροδρομικής απομόνωσης της Θράκης. Παράλληλα, όμως έντονες είναι οι αντιδράσεις συνολικά για το σχεδιασμό που υπάρχει και τους τεράστιους πόρους που θα δαπανηθούν, χωρίς αντίκρισμα για την περιοχή, όπως αναφέρει η κριτική.

Κατσιμίγας: Συνειδητό έγκλημα ότι θα μείνει η ΒΑ Ελλάδα εκτός σιδηροδρομικών μεταφορών

Με συνεντεύξεις του σε διάφορα ΜΜΕ αλλά και με αναρτήσεις του ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος αντιπολίτευσης στο περιφερειακό συμβούλιο, Κώστας Κατσιμίγας, επισημαίνει για άλλη μια φορά ότι ο σχεδιασμός και τα σιδηροδρομικά έργα που δρομολογούνται στην ευρύτερη περιοχή, συνιστούν ένα συνειδητό έγκλημα σε βάρος της ΑΜΘ

Σε ανάρτησή του περί “δρομολογήσεων και εγκλημάτων” αναφέρει:

“Πολλά θα ακούσουμε το επόμενο διάστημα μέχρι τις εκλογές (κοινοβουλευτικές ή αυτοδιοικητικές), περί δρομολογήσεων μεγάλων έργων. Ωστόσο το να πετάς 2-3 εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο που θα στοιχίσει πάνω από 2 δις και να αφήνεις μια ολόκληρη περιοχή όπως η ΒΑ Ελλάδα, από Σέρρες μέχρι Έβρο, εκτός σιδηροδρομικών μεταφορών, αυτό δεν ειναι ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αλλά ΣΚΟΠΟΥΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. Όταν μάλιστα η λύση που ετοιμάζουν που θα ολοκληρωθεί, αν ολοκληρωθεί, μετά από 20 τουλάχιστον χρόνια αφήνει απ έξω δύο Νομούς (Σέρρες και Δράμα ) που μαζί αποτελούν το 40% του εδαφικού χώρου και το 36% του πληθυσμού της ΒΑ Ελλάδας, τότε το έγκλημα καθίσταται ΙΔΙΑΖΟΝΤΩΣ ΕΙΔΕΧΘΕΣ!!!!!

Υ.Γ. Για τους μη μυημένους: 3 εκατομμύρια στοίχισε μια μελέτη χάραξης ενός προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης Ασπροβάλτας – Αμφίπολης- Καβάλας, που βαφτίστηκε ανατολικός κλάδος σιδηροδρομικής Εγνατίας. Για να γίνει εργο θα χρειαστούν μελέτες που θα στοιχίσουν 200 εκατομμύρια και άλλα 2 δις για την κατασκευή. Όταν ολοκληρωθεί θα πηγαίνουν οι Θεσσαλονικείς (και οι σέρβοι τουρίστες πιθανόν) για μπανάκι στην Ασπροβάλτα και τον Σταυρό) ενώ οι πολίτες από Σέρρες και Δράμα θα ταξιδεύουν και θα μεταφέρουν τα προϊόντα τους οδικώς. Ειδικά οι Δραμινοί θα τα μεταφέρουν μέσω του υπερσύγχρονου οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης που επίσης έχει ΔΡΟΛΟΓΗΘΕΙ, εδώ και 30 χρόνια….”

Πλέσσιας: Προαστικός της Θεσσαλονίκης και όχι “Σιδηροδρομική Εγνατία”

Αξίζει να σημειωθεί ότι κριτική, από μια διαφορετική οπτική, έχει ασκήσει στο σχεδιασμό για το σιδηρόδρομο στην περιοχή, ο μελετητής από την Ξάνθη και πρώην Πρόεδρος του ΤΕΕ Θράκης Αργύρης Πλέσιας, Όπως έχει σημειώσει σε συνετεύξεις και αναρτήσεις του κατ΄επανάληψη,  ασκώντας κριτική στη νυν αλλά και την προηγούμενη κυβέρνηση,  η σιδηροδρομική Εγνατία,  όταν και αν θα ολοκληρωθεί, δεν θα μπορεί να “κουμπώσει” σε κάποια γραμμή καθώς είναι ένα έργο που δεν υπάρχει στο στρατηγικό πρόγραμμα μεταφορών και στην πραγματικότητα είναι “προαστιακός σιδηρόδρομος”  της θεσσαλονικης.