Παραιτήθηκε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο Φίλιππος Τσαλίδης, με το Διοικητικό Συμβούλιο να αποφασίζει κατά τη χθεσινή συνεδρίαση την προσωρινή ανάληψη των καθηκόντων του από τον πρόεδρο της εταιρίες, 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που περνά πλέον σε πλήρη ιταλικό έλεγχο, καθώς τα καθήκοντα αναλαμβάνει προσωρινά Dario Lo Bosco, εν αναμονή της σύγκλησης της Συνέλευσης των μετόχων, με την οποία θα ανασυγκροτηθεί σε σώμα το Δ.Σ.

Ο Φίλιππος Τσαλίδης έχει 5,5 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας και ήταν ο άνθρωπος χειρίστηκε την ιδιωτικοποίησή της, τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και της ΕΕΣΣΤΥ, την οποία στο τέλος απορρόφησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δύο χρόνια μετά την ιδιωτικοποίησή της εταιρείας, εμφάνισε λειτουργικά κέρδη

Αιχμές από Τσαλίδη

Ωστόσο, ο Ξαθιώτης Καθηγητής άφησε αιχμές εκφράζοντας στην επιστολή παραίτησή του την ελπίδα «η ελληνική Πολιτεία θα αντιληφθεί επιτέλους τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο σιδηρόδρομος στην ανάπτυξη της οικονομίας και θα προχωρήσει άμεσα στα απαιτούμενα έργα τα οποία θα βελτιώσουν την ασφάλεια και την αξιοπιστία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και θα αυξήσουν την χωρητικότητα του εθνικού δικτύου». «Σήμερα κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε όταν ανέλαβα την εταιρεία το 2016 και ολοκληρώνεται με την τέταρτη επέτειο της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» σημείωσε.

H επιστολή που έστειλε ο μέχρι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης αναφέρει τα εξής:

«Αγαπητοί συνεργάτες,

Σήμερα κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε όταν ανέλαβα την εταιρεία το 2016 και ολοκληρώνεται με την τέταρτη επέτειο της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στα 5,5 χρόνια που διανύσαμε μαζί, τρέξαμε πολλά τρενοχιλιόμετρα, κάποια με υποχρεωτικές βραδυπορίες, αλλά πάντα με αφοσίωση στον κοινό μας στόχο: να γίνει ο Σιδηρόδρομος το κατ’ εξοχήν μέσο για τις μετακινήσεις των πολιτών, για τις μεταφορές εμπορευμάτων, να αποκτήσει επιτέλους Ευρωπαϊκό πρόσωπο και προοπτική.

Στην πορεία αυτή συναντήσαμε προκλήσεις και αντιξοότητες, καταφέραμε όμως πολλά. Αρκεί να κοιτάξει κανείς γύρω του: που είμασταν το 2016 και που είμαστε σήμερα.

Η ΕΕΣΣΤΥ από προμηθευτής έγινε ανεκτίμητο κομμάτι της εταιρείας και εντός των επόμενων ημερών θα υπογραφεί η νέα σύμβαση ΥΔΥ διάρκειας 10+5 ετών.

Δυστυχώς η δυναμική του 2019, μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης, ανεκόπη από την έλευση της πανδημίας.

Ελπίζω ότι η Ελληνική Πολιτεία θα αντιληφθεί επιτέλους τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο σιδηρόδρομος στην ανάπτυξη της οικονομίας και θα προχωρήσει άμεσα στα απαιτούμενα έργα τα οποία θα βελτιώσουν την ασφάλεια και την αξιοπιστία του Ελληνικού

Σιδηροδρόμου και θα αυξήσουν την χωρητικότητα του εθνικού δικτύου. Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι η τελευταία ευκαιρία για τη χώρα μας.

Στην μελλοντική αυτή περίοδο δεν θα είμαι μαζί σας. Θα σας παρακολουθώ όμως, με το ίδιο ενδιαφέρον και αγάπη που μου ενέπνευσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι άνθρωποί της.

Είμαι περήφανος για όλους εσάς. Είμαι περήφανος για όλα όσα καταφέραμε όλοι μαζί.
Σας ευχαριστώ όλους»