Τριήμερη περιοδεία στην Ξάνθη πραγματοποιεί ο πρώην Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ και Τομεάρχης Υποδομών της αξιωματικής αντιπολίτευσης Νίκος Παππάς. Στη διάρκεια αυτών των ημερών, μαζί με αντιπροσωπεία του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο Βουλευτής Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, ο Γραμματέας Γ. Χατζηθεοδώρου, ο πρώην Υφυπουργός Στάθης Γιαννακίδης, ο πρώην Βουλευτής Γρηγόρης Στογιαννίδης και άλλα στελέχη, είχε συνάντηση με τη Νομαρχιακή στα γραφεία της οργάνωσης, επισκέψεις στους Δημάρχους της Ξάνθης, το Επιμελητήριο και άλλους φορείς.

Την Τρίτη το πρωί επισκέφθηκε τα έργα του Κάθετου Άξονα, όπου σχολίασε ότι το τμήμα Δημάριο-Σύνορα δημοπρατήθηκε το 2018 και προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ως συνέχεια συμφωνιών που είχαν συναφθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση ενώ σχολίασε ότι το επόμενο τμήμα, που δημοπρατήθηκε πρόσφατα, “έχει πέσει θύμα της 2ετους αδράνειας Καραμανλή. Ενώ εντάχθηκε στο ΠΔΕ το 2019, η ανακοίνωση δημοπράτησης έγινε τον περασμένο Απρίλιο και η προκήρυξη βγήκε πριν από 10 ημέρες.”

Ομιλία στο “Θεατράκι”

Το βράδυ της Τρίτης μίλησε σε κομματική συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στο “θεατράκι” της Κεντρικής Πλατείας μαζί με τον επικεφαλής της Περιφερειακής Παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Κατσιμίγα και θέμα τις υποδομές και τις μεταφορές. Την ίδια μέρα, παραχώρησε συνέντευξη στο τηλ. σταθμό ΕΝΑ, μπροστά στον άδειο σιδηροδρομικό σταθμό, θέλοντας να καταδείξει το πρόβλημα με την σιδηροδρομική σύνδεση.

Σχολιάζοντας τον ανασχηματισμό ο Νίκος Παππάς ανέφερε: ” Ο ανασχηματισμός και ο τρόπος που επιχειρήθηκε οδήγησε τον κ. Μητσοτάκη σε πολιτική πανωλεθρία. Οι δεσμεύσεις που έχει στις ομάδες της δεξιάς, τον έχουν καταστήσει πρωθυπουργό σε ομηρία.”

Υποστήριξε ότι ¨”τα εκκωφαντικά παραπατήματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη αυξάνουν και τις δικές μας ευθύνες. Η κοινωνία έχει απαιτήσεις από εμάς, ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ έχει δυνατότητες και δυνάμεις για να ανταποκριθεί. Και θα ανταποκριθεί σε αυτό που ζητά ο κόσμος.

Σε σχέση με το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών, ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ  ανέφερε ότι “η  πραγματικότητα που βιώνουν οι υποδομές και οι μεταφορές είναι οδυνηρή. Το είδαμε και στην Ξάνθη. Η περιοχή στερείται υποδομών, το τρένο έχει δύο χρόνια να περάσει από την πόλη, οι προσβάσεις της χώρας στα Βαλκάνια έχουν μπλοκάρει από την αδράνεια Μητσοτάκη-Καραμανλή.”