ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ Πρόστιμο σε καφετέρια της ΑΜΘ λόγω ορθίων πελατών ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ Πρόστιμο σε καφετέρια της ΑΜΘ λόγω ορθίων πελατών 13 Ιουνίου 2021 Ένα ακόμη πρόστιμο σε επιχείρηση της ΑΜΘ για παραβίαση των μέτρων κατά του κοροναϊού επιβλήθηκε το Σάββατο. Πιο αναλυτικά επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε καφετέρια επειδή εξυπηρετούσε πελάτες που δεν ήταν καθήμενο σε τραπεζοκαθίσματα αλλά όρθιοι. Mοιραστείτε στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook Share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X Share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) WhatsApp Σχετικά ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Διαβεβαιώσεις των ΕΛΤΑ για τη συνέχιση της εξυπηρέτησης στη Σταυρούπολη Εκδήλωση για την πρόληψη και την αντιμετώπιση φαινομένων απάτης στη Σταυρούπολη Ενημέρωση για τον καρκίνο του δέρματος από το Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Ξάνθης Tο φεστιβάλ της ΚΝΕ στην Ξάνθη την Παρασκευή. 7 συλλήψεις για ρευματοκλοπή στην Ξάνθη Σύλληψη για κλοπή από κατάστημα ρουχισμού στην Ξάνθη Σε κυκλοφορία ο κυκλικός κόμβος Αβδήρων. Ενισχύεται η οδική ασφάλεια στην ΠΕ Ξάνθης. Παράσταση διαμαρτυρίας των γονέων του 1ου Ειδικού Σχολείου Ξάνθης Έναρξη εγγραφών στο 1ο θερινό camp του Δήμου Ξάνθης.