Την ενόχληση για τη στάση της παράταξης Μελισσόπουλου εκφράζει η δημοτική αρχή της Ξάνθης με αναφορές στην αρνητική ψήφο της στο δημοτικό συμβούλιο σε έκτακτες δαπάνες, ενώ υποστηρίζει ότι τις είχε  υπερψηφίσει στην οικονομική επιτροπή.

Σε διαρροή από την παράταξη της δημοτικής αρχής αναφέρει:

Ψήφισε ΟΧΙ στην αναμόρφωση που αφορά και έκτακτα έξοδα COVID-19. Θα ανεβάσω τον πόνο σου ως την ευθύνη της αυγής … Στη δοκιμασία που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία σύσσωμες οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου, παραμερίζοντας τις όποιες διαφορές, συντάχθηκαν, σχεδόν ομόθυμα, για να αντιμετωπίσει η χώρα την απειλή. Ευθύνη και αλληλεγγύη είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά αυτής της πρωτοφανούς εκδήλωσης που είχε ως έκφραση την υπερψήφιση από τη Βουλή των έκτακτων μέτρων που προτάθηκαν από την Κυβέρνηση.

Στον αντίποδα της πολιτικής σωφροσύνης που έδειξαν τα κόμματα, στο Δήμο Ξάνθης η παράταξη «Ξάνθη για όλους», ή καλύτερα ο επικεφαλής της, σε μια ακόμη επίδειξη μικροψυχίας, καταψήφισε την 3η αναμόρφωση του Προϋπολογισμού έτους 2020, όπου υπήρχαν και κατεπείγουσες διατάξεις όπως προβλέπεται ,για τη λειτουργία των δήμων, κατά τη διάρκεια της λήψης μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19. Πώς αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς τις παλινωδίες μιας παράταξης που στην Οικονομική Επιτροπή ψηφίζει την 3η αναμόρφωση του Προϋπολογισμού έτους 2020 και στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου καταψηφίζει με το φαιδρό επιχείρημα πως δεν είχαν υπερψηφίσει τον αρχικό Προϋπολογισμό του 2020! Η επίκληση σε αρχές και οι μεγαλορρήμονες διακηρύξεις στην πράξη δοκιμάζονται, στο πεδίο της αντιμετώπισης των προβλημάτων που η κοινωνία βιώνει ως σύνολο.

Ας έχουν κατά νου όσοι προβάλλουν πείσμονα άρνηση να απεκδυθούν τις ιδεοληπτικές τους εμμονές, πως ο Δήμος δεν είναι το παιχνίδι που ζητά επιτακτικά από τους άλλους ένα κακομαθημένο παιδί. Οι περιστάσεις επιβάλλουν στοιχειώδη αίσθηση ευθύνης. Γιατί όπως έγραφε αείμνηστος σκιτσογράφος, σε καιρούς που η δημοκρατία ήταν σε καραντίνα, δεν γίνεται άλλα να ψηφίζεις το πρωί και άλλα το βράδυ. Δεν είναι η αξιοπιστία της δημοτικής αρχής που δοκιμάζεται, αλλά η σοβαρότητα και η εσωτερική λειτουργία της μείζονος αντιπολίτευσης. «Αρχή άνδρα δείκνυσι», μας υπενθύμιζε ο σοφός. Η άσκηση της εξουσίας αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα ενός ανθρώπου, την ψυχή, τα αισθήματα και τις ιδέες του, συμπληρώνει κάποιος άλλος νεότερος.

Η κόντρα μεταξύ δημοτικής αρχής και παράταξης Μελισσόπουλου, παραμένει έντονη αυτές τις μέρες και αναμένεται η αντίδραση ή μη του συνδυασμού “Ξάνθη για Όλους”

Κόντρα και με Ανέστη Αντωνιάδη

Ένα άλλο μέτωπο είναι αυτό με τον πολιτευτή του ΚΙΝΑΛ Ανέστη Αντωνιάδη μετά την κριτική του τελευταίου για τις πρωτοβουλίες του Δήμου στο κλειστό Φ. Αμοιρίδης.

Η αναφορά του Α. Αντωνιάδη

Και η απάντηση από κύκλους της δημοτικής αρχής:

Ο Ρομπέν των πανδημιών.

Με τη σπουδαιοφάνεια του πολιτευτή και παρά την εκ προοιμίου δήλωση του περί αναρμοδιότητας, υποδεικνύει επιχειρησιακό σχέδιο που θα έπρεπε να υιοθετήσουμε για τη διαχείριση της επιδημίας.

Μέμφεται τοπική αυτοδιοίκηση κάθε βαθμίδας, επιστημονικούς συλλόγους, κρατικούς φορείς, γιατί δεν τον ενημερώνουν προσωπικά (!).  Δεν του αρκεί η θεσμοθετημένη από την Πολιτεία λειτουργία των αρμόδιων οργάνων και διαδικασιών.  Με μια συρραφή φράσεων έξω από τα  συμφραζόμενά τους και κατά τη δική του αυθαίρετη ερμηνεία  διεκδικεί αξιώσεις ειδικού σε όλα.  

Στην επόμενη δημοσίευση του ίσως καταγγείλει και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τη Γαλλική κυβέρνηση που στήνει με τη βοήθεια του στρατού σε υπαίθριους χώρους αντίσκηνα για ενδεχόμενη χρήση νοσηλείας, ακόμη και την Φον Ντερ Λάιαν, την πρόεδρο της Κομισιόν, γιατί δεν τον ενημερώνουν. 

Συμβουλή σε αναφορά με τον πρόλογό του:  Αυτό που απεύχεται μην του τύχει ας φρόντισει να μη τον χαρακτηρίζει.