Άλμα ανάπτυξης για τη ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη με “εφαλτήριο” τα τσιγάρα Winston τα οποία από την Τρίτη 22 Οκτωβρίου παράγονται στο εργοστάσιο της Ξάνθης.

Οι μηχανές του εργοστασίου ξεκίνησαν να παράγουν τη Νο 2 μάρκα τσιγάρων στην Ελλάδα και διεθνώς, για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς καθώς και για εξαγωγές σε 9 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες θα ξεκινήσουν από τις αρχές του νέου έτους.
Η παραγωγή του Winston στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής απόφασης της JTI να επενδύσει στη χώρα και να αναβαθμίσει το εργοστάσιο της Ξάνθης σε μια σύγχρονη και βιώσιμη Ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής. Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για το εργοστάσιο μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ το 2018 από τον ιαπωνικό όμιλο εταιρειών της Japan Tobacco International – JTI.

Όπως όλα δείχνουν, η JTI ήρθε στην Ξάνθη για να… μείνει με ένα σοβαρό και αξιόπιστο επενδυτικό πλάνο μακροχρόνιου “ορίζοντα” και έχοντας επενδύσει μέχρι σήμερα κονδύλι αξίας 10 εκατ. δολαρίων για την αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του μηχανολογικού εξοπλισμού του εργοστασίου.

Γιατί το Winston;

Η επιλογή του Winston, για εγχώρια παραγωγή στο ιστορικό εργοστάσιο δεν είναι τυχαία: Είναι η Νο.2 μάρκα στην Ελλάδα, ένα ιστορικό εμπορικό σήμα που πρώτο-κυκλοφόρησε στη διεθνή αγορά το 1954 και διατίθεται σήμερα σε περισσότερες από 120 χώρες.
Παράλληλα η ΣΕΚΑΠ συνεχίζει να παράγει τις ιστορικές μάρκες BF, Cooper και GR που χαίρουν αναγνώρισης από τους Έλληνες καταναλωτές.

Προτεραιότητα, οι επενδύσεις

Στόχος της JTI ήταν και παραμένει να καταστήσει τη ΣΕΚΑΠ μια ανταγωνιστική και σύγχρονη παραγωγική μονάδα της Ευρώπης, ως εκ τούτου:
• Επενδύει και αναβαθμίζει το εργοστάσιο στην Ξάνθη και ήδη η διαδικασία του τεχνολογικού και λειτουργικού μετασχηματισμού της ΣΕΚΑΠ, της αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού και της ένταξης του προσωπικού σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στέφεται με επιτυχία δημιουργώντας στέρεες βάσεις βιωσιμότητας.
• Βελτιώνει συνεχώς τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων που απασχολούνται στη ΣΕΚΑΠ.
• Παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας θέτοντας τις ανάγκες του καταναλωτή στο επίκεντρο.
Ο κ. Victor Crespo, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της JTI, επισκέφθηκε το εργοστάσιο με την ευκαιρία της έναρξης της νέας παραγωγής και τόνισε: “Η παραγωγή του Winston στη ΣΕΚΑΠ συνιστά «ορόσημο» για το εργοστάσιο και τους ανθρώπους του και σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας δυναμικής εποχής για την ιστορική παραγωγική αυτή μονάδα στην οποία η JTI επενδύει, αναγνωρίζοντας το θετικό αναπτυξιακό κλίμα που επικρατεί στη χώρα. Τα ποιοτικά προϊόντα των διεθνώς αναγνωρισμένων εμπορικών σημάτων της JTΙ – τα οποία στο εξής θα παράγονται στην Ξάνθη – θα ενισχύσουν περαιτέρω την αναπτυξιακή τροχιά στην οποία εισήλθε το εργοστάσιο της ΣΕΚΑΠ από τον Αύγουστο του 2018 ώστε να αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα για την τοπική οικονομία και κοινωνία της Ξάνθης αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Θράκης».

Η συμβολή της JTI στην ελληνική οικονομία

Μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, η JTI δίνει με συνέπεια και εξωστρέφεια ένα επενδυτικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό “παρών” τόσο στην έδρα του εργοστασίου, την Ξάνθη, όσο και στην ευρύτερη ελληνική αγορά στην οποία διαθέτει – εκτός από το Winston – και τις παραδοσιακές μάρκες της ΣΕΚΑΠ, τα Camel, τον καπνό Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic.
Άλλωστε η JTΙ έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και 40 χρόνια αποδεικνύοντας στην πράξη ότι στηρίζει την εθνική οικονομία και δίνει “ψήφο εμπιστοσύνης” στην ελληνική αγορά και την τοπική κοινωνία.
• Είναι η 2η μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων καπνού στην Ελλάδα και η μοναδική διεθνής εταιρεία παραγωγής συμβατικών προϊόντων καπνού στη χώρα, δημιουργώντας σημαντικό αποτύπωμα στο εθνικό κεφάλαιο: Συνεισφέρει ετησίως το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώρας και ταυτόχρονα με τις επιχειρηματικές της δραστηριότερες συμβάλλει σταθερά στον ελληνικό καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες.
• Η Ελλάδα αποτελεί για τη JΤΙ την έδρα της εταιρείας με ευθύνη επίσης των αγορών της Κύπρου και της Μάλτας. Απασχολεί συνολικά 300 εργαζόμενους και το 2019 αναγνωρίστηκε για 7η συνεχή χρονιά ως “Κορυφαίος Εργοδότης” στην Ελλάδα.

Μια εταιρεία που …σέβεται

H JTI ωστόσο δεν περιορίζεται σε μια δυναμική επιχειρηματική και παραγωγική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά επεκτείνει τη δράση της σε ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα, αποδεικνύοντας στην πράξη το ιαπωνικό της DNA: Πρόσφατα η JTI, επιδεικνύοντας υψηλό βαθμό ευαισθησίας για την τήρηση της νομοθεσίας και των βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών, πήρε μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, με στόχο την καλλιέργεια και την εμπέδωση των εννοιών του Σεβασμού και του Πολιτισμού στην κοινωνία. Η πρωτοβουλία συμπυκνώνεται στο μήνυμα «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός» δηλώνοντας εμμέσως ότι η τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα ισοδυναμεί με εκδήλωση σεβασμού προς την Κοινωνία και διατήρηση του Πολιτισμού της χώρας. Στόχος της καμπάνιας της εταιρείας είναι αφενός να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της ανάγκης τήρησης της νομοθεσίας για το κάπνισμα και αφετέρου να εκφράσει με σαφήνεια τη θέληση αλλά και την ικανότητα της JTI να σταθεί στο πλευρό της Πολιτείας και της κοινωνίας στο πνεύμα του μότο της καμπάνιας «όταν τηρείται ο νόμος… συντηρείται ο πολιτισμός».

Προσφέροντας για τον Άνθρωπο και τον Πολιτισμό

Τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της JTI στην Ελλάδα χαρακτηρίζονται από συνέπεια και διαχρονικότητα με συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, τα οποία περιστρέφονται γύρω από τους άξονες:
• Στήριξη της τοπικής κοινωνίας και των συνανθρώπων που βρίσκονται σε ανάγκη
• Ανάδειξη της Πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας.

Για την τοπική κοινωνία και τον συνάνθρωπο

Κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της για στήριξη των τοπικών κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιείται, η JTI επενδύει στην κοινωνία της Ξάνθης και στην ευρύτερη περιοχή της Α. Μακεδονίας και Θράκης. Η τελευταία, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, εμφανίζει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ελλάδα (46% έναντι 75% του κοινοτικού μέσου όρου) και συγκαταλέγεται στις 4 φτωχότερες ελληνικές περιφέρειες κατέχοντας την 11η θέση στη λίστα με τις 20 πιο φτωχές περιοχές της Ε.Ε. Στο πλαίσιο της παροχής στήριξης προς τις Τοπικές Κοινωνίες, η JTI τον Χειμώνα του 2018 υποστήριξε τη διανομή 160 επιπλέον τόνων καυσόξυλων σε οικογένειες του Δήμου Μύκης που βρίσκονταν σε ανάγκη, μια δράση που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το δήμο.

Αρωγοί στον Πολιτισμό

Η JTI έχει σταθεί αρωγός φορέων που σχετίζονται με την εθνική πολιτιστική κληρονομιά: Ανέλαβε το έργο της πλήρους ανάπλασης του κήπου στο αίθριο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών και την ευθύνη της συντήρησης και ανανέωσης των φυτολογικών συλλογών του ανά εποχή, μια δέσμευση την οποία πρόσφατα ανανέωσε μέχρι και το 2022.
Παράλληλα, υποστήριξε οικονομικά το έργο της Ψηφιοποίησης και Τεκμηρίωσης του Ιστορικού Αρχείου Πρωτοκόλλου (1837-1953) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την ανάδειξή του μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Pergamos του Πανεπιστημίου.
Επιπλέον, σεβόμενη και τιμώντας την ιαπωνική καταγωγή της, στηρίζει την ανάδειξη του ιαπωνικού πολιτισμού στη χώρα μας. Σε αυτό το πλαίσιο, στέκεται αρωγός σε πολιτιστικές δράσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους Έλληνες να γνωρίσουν από κοντά τα πολιτιστικά προϊόντα της Ιαπωνίας, υλοποιώντας μια σειρά δράσεων στο πλαίσιο διαρκούς συνεργασίας της με την Πρεσβεία της ασιατικής χώρας στην Ελλάδα.

Πάταξη λαθρεμπορίου

Η JTI τηρεί στάση μηδενικής ανοχής απέναντι σε κάθε μορφής παράνομο εμπόριο προϊόντων καπνού. Στόχος της είναι να συμβάλλει στην προστασία της νόμιμης αγοράς και της διασφάλισης των δημοσίων εσόδων ως εκ τούτου συνεργάζεται στενά με τις Διωκτικές Αρχές και τις αρμόδιες υπηρεσίες για την καταπολέμηση του φαινομένου. Σε αυτό το πλαίσιο τον περασμένο Χειμώνα, η JTI πρόσφερε 16 πλήρεις επιχειρησιακές στολές υψηλών προδιαγραφών (κράνος, γάντια, μπότες, μπουφάν και παντελόνι ειδικών προδιαγραφών) για την κάλυψη των αναγκών της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης καθώς και ελαφρύ εξοπλισμό (αλεξίσφαιρα γιλέκα, φακούς, κιάλια) για την Κινητή Ομάδα Ελέγχων του Τελωνείου Ξάνθης.

Ενθαρρύνοντας τον εθελοντισμό

Η JTI υποστηρίζει την υλοποίηση του ‘Ημερολογίου Εθελοντισμού JTI’, το ετήσιο πρόγραμμα εθελοντικών δράσεων των εργαζομένων της, οι οποίες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς και οργανώσεις και στοχεύουν στη στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Σε αυτή τη διαδρομή, οι εργαζόμενοι διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο με τη συμβολή τους στις προσπάθειες θεσμικών οργάνων και μη κερδοσκοπικών οργανώσεων.

Η Japan Tobacco International στον κόσμο

Η Japan Tobacco International-JTI είναι μέλος του Ομίλου Εταιρειών Japan Tobacco Inc. ο οποίος ανήκει κατά 1/3 στο Ιαπωνικό Δημόσιο. Αποτελεί μια κορυφαία διεθνή εταιρεία παραγωγής προϊόντων καπνού με επιχειρήσεις σε περισσότερες από 130 χώρες ανά τον κόσμο.

Είναι ο κάτοχος παγκοσμίως του σήματος Winston, της δεύτερης μάρκας τσιγάρων στον κόσμο, καθώς και του Camel, εκτός ΗΠΑ. Στα διεθνή εμπορικά σήματα της εταιρείας συγκαταλέγονται επίσης τα Mevius και τα LD. Με τη διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα Logic, η JTI κατέχει μεγάλο μερίδιο στην αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων, ενώ από το 2011 είναι παρούσα στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το Ploom.
Με έδρα τη Γενεύη στην Ελβετία, η JTI απασχολεί περισσότερους από 45.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο ενώ το 2019 πιστοποιήθηκε ως “Κορυφαίος Εργοδότης” σε παγκόσμια κλίμακα για 5η συνεχή χρονιά.
Από την ίδρυση της εταιρείας το 1999, η JTI έχει συνεχή ανοδική πορεία, συμπληρώνοντας φέτος 20 συνεχή χρόνια κερδοφόρας ανάπτυξης. Με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιχειρηματικής της βιωσιμότητας, η JTI έχει δεσμευτεί να είναι μια υπεύθυνη εταιρεία σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.jti.com.