Ένα νέο ρεκόρ κατέγραψε η ΔΕΥΑΞ και ο Δήμος Ξάνθης στην οδό Κοραή.
Μόλις την Παρασκευή ολοκληρώθηκε η νέα ασφαλτόστρωση του Δήμου Ξάνθης, που διαφημίστηκε μάλιστα από το Δήμο. Το Σάββατο η ΔΕΥΑΞ βρέθηκε στο σημείο και άνοιξε την πρώτη τρύπα στον ολοκαίνουριο δρόμο, προφανώς λόγω βλάβης.
Το γεγονός έγινε δεκτό με επιφωνήματα θαυμασμού στα κοινωνικά δίκτυα.




















Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.