Site icon Xanthi 2

Κοντά στην τοπική κοινωνία η JTI μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ

 

H Japan Tobacco International υποστήριξε και φέτος, για 14η συνεχή χρονιά, το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εφημερίδων, το οποίο από φέτος μετονομάστηκε σε Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εκδόσεων και διεξήχθη στη Βιέννη, από τις 12 έως τις 14 Μαΐου 2019.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνέδριο εκδόσεων στην Ευρώπη(εφημερίδες, περιοδικά και ψηφιακά μέσα) στο οποίο συμμετέχουν επαγγελματίες των Μέσων Ενημέρωσης, αρχισυντάκτες και bloggers και παρουσιάζονται και συζητούνται οι νέες στρατηγικές, οι καινοτομίες, οι τάσεις και τα σχέδια των Νέων Μέσων.Φέτος, το συνέδριο παρακολούθησαν 500 δημοσιογράφοι από 35 χώρες.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου,η JTIπαρουσίασε φέτος μια έκθεση με θέμα την αειφορία, ένα σύνθετο ζήτημα που αναδεικνύεται ψηλά στην ατζέντα μεταξύ κυβερνήσεων και επιχειρήσεων. Το περίπτερο της JTI συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και απέσπασε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις.

Για τη JTI, η αειφορία είναι ο πλέον ορθός δρόμος. Ο όμιλος ακολουθεί υπεύθυνες και βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές που αποφέρουν πραγματική αξία στην επιχείρηση, εκπληρώνουν τις προσδοκίες των καταναλωτών, των μετόχων, των εργαζομένων και της ευρύτερης κοινωνίας και είναι πλήρως ευθυγραμμισμένες με τους στόχους αειφόρου ανάπτυξης (SustainabilityDevelopmentGoals–SDG) των Ηνωμένων Εθνών.

Ενδεικτικάη JTI:

Η δέσμευση της JTI στους στόχους αειφορίας αποδεικνύεται επίσης και από το γεγονός ότι το Μάιο κάθε έτους εκδίδει Έκθεση Αειφορίας σύμφωνα με τα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αναφοράς (Global ReportingInitiative– GRI), στην οποία υπογραμμίζει τα επιτεύγματά της, τις προκλήσεις και την πορεία της σε τομείς όπως τα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου, το περιβάλλον, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το παράνομο εμπόριο καπνού και άλλα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, σε συνέντευξή της στο περιθώριο του συνεδρίου της Βιέννης, η Ανώτερη Αντιπρόεδρος Εταιρικής Ανάπτυξης της JTI κ. Suzanne Wise:  «Είμαστε μια εταιρεία που σκέπτεται πάντοτε μακροπρόθεσμα και αισθανόμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι προσπαθούμε να κάνουμε πάντα το σωστό.  Αυτό αποτελεί, άλλωστε μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας. Η αειφορία είναι πολύ σημαντική για την JTI. Είχαμε θέσει στο παρελθόν κάποιους στόχους σχετικά με την αειφορία για τους οποίους η αρχική μας φιλοδοξία ήταν να τους έχουμε κατακτήσει μέχρι το 2020. Ορισμένους από αυτούς, τους πετύχαμε πιο νωρίς. Για παράδειγμα το 2009, η ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούσαμε ήταν μόλις 3% και το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σταδιακά σε 30% το 2019, σε μια 10ετία.  Επίσης μέχρι το 2017, ο όμιλος Japan Tobacco πέτυχε συνολικά μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 20%.  Στόχος μας είναι μέχρι το 2030 να περιορίσουμε περαιτέρω αυτές τις εκπομπές κατά 40%, ενώ αναζητούμε συνεχώς νέες μεθόδους ανακύκλωσης.  Αναφορικά με το αποτύπωμά μας στις τοπικές κοινωνίες, είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην JTI να υποστηρίζουμε την τοπική κοινωνία στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε.  Για το σκοπό αυτό, τα τελευταία 5 χρόνια έχουμε επενδύσει συνολικά 200 εκατ. δολάρια σε προγράμματα υποστήριξης και ενίσχυσης των τοπικών κοινωνιών στις χώρες όπου έχουμε επιχειρηματική παρουσία.  Πιο συγκεκριμένα, για την Ελλάδα, η επένδυση στην τοπική κοινωνία είναι πολύ σημαντική για εμάς, ειδικά μετά την περσινή εξαγορά της ΣΕΚΑΠ στη Θράκη.»

ΗJapan Tobacco International ανά τον κόσμο

Η Japan Tobacco International- JTI είναι μέλος του Ομίλου Εταιρειών JapanTobaccoInc ο οποίος ανήκει κατά 1/3 στην Ιαπωνική κυβέρνηση.  Αποτελεί μια κορυφαία διεθνή εταιρεία παραγωγής προϊόντων καπνού με επιχειρήσεις σε περισσότερες από 130 χώρες ανά τον κόσμο. Είναι ο κάτοχος παγκοσμίως του σήματος Winston, της δεύτερης μάρκας τσιγάρων στον κόσμο, καθώς και του Camel, εκτός ΗΠΑ. Στα διεθνή εμπορικά σήματα της εταιρείας συγκαταλέγονται επίσης τα Mevius και LD.  Με τη διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα Logic, η JTI κατέχει μεγάλο μερίδιο στην αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων, ενώ από το 2011 είναι παρούσα στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το Ploom. Με έδρα τη Γενεύη στην Ελβετία, η JTI απασχολεί 45.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και το 2019 πιστοποιήθηκε ως Κορυφαίος Εργοδότης παγκόσμια και για 5η συνεχή χρονιά. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.jti.com.

Η JT International στην Ελλάδα

Η JTI έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και σχεδόν 40 χρόνια.  Σήμερα είναι η 2η  μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων καπνού στην Ελλάδα, με τις μάρκες Winston, Camel και Old Holborn, καθώς και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic.  Η JTI Hellas έχει την ευθύνη των αγορών της Ελλάδας, της Κύπρου και της Μάλτας, ενώ απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζόμενους.  Η εταιρεία συνεισφέρει ετησίως το 1,5% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώραςκαι συμβάλλει στον ελληνικό καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες.  Επιπλέον, η εταιρεία στηρίζει την τοπική οικονομία καθώς αγοράζει σε ετήσια βάση το 20% της συνολικής εγχώριας παραγωγής καπνού.  Το 2019 μεταξύ των εταιρειών που πιστοποιήθηκαν στην Ελλάδα, η JTI αναγνωρίστηκε για 7η συνεχή χρονιά ως Κορυφαίος Εργοδότης.

 

Exit mobile version