Θέση για το θέμα που έχει προκύψει με την πειθαρχική μεταχείρηση της πρώην Γεν. Διευθύντριας στη ΔΕΥΑΞ, πήρε με ανάρτησή του ο Σάββας Μελισσόπουλος, πρώην μέλος στο Δ.Σ. της επιχείρησης.

Στην ανάρτηση αναφέρει:

Ένα θέμα υπηρεσιακό που έγινε πολιτικό ή ένα θέμα πολιτικό που έγινε υπηρεσιακό;

Η πρόθεση μιας υπηρεσίας να τιμωρήσει έναν υπάλληλό της είναι πάντα μία σύνθετη και “επώδυνη” διαδικασία για όλους και κυρίως για τον/την υπάλληλο που παραπέμπεται σε ένα πειθαρχικό συμβούλιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται προσεκτική καταγραφή των γεγονότων, αντικειμενική κρίση και δίκαιη διαχείρηση του προβλήματος και όχι σύγκρουση για τη σύγκρουση και παραπομπή με σκοπό την τιμωρία ή τον παραδειγματισμό και τη “συμμόρφωση” και των υπολοίπων υπαλλήλων προς ένα συγκεκριμένο σύστημα εξουσίας το οποίο “απαιτεί” από τους εργαζόμενους υπηρεσιακές ενέργειες όχι πάντα μέσα στο ορθό πλαίσιο λειτουργίας ενός οργανισμού…

Σε κάποιες λοιπόν περιπτώσεις το υπηρεσιακό πρόβλημα μπορεί να γίνεται και πολιτικό, προκειμένου κάποιος υπάλληλος να αποφύγει τις ευθύνες, τις περισσότερες όμως φορές το πολιτικό γίνεται υπηρεσιακό και εδώ απαιτείται τώρα ιδιαίτερη προσοχή και μεγάλο αίσθημα ευθύνης προκειμένου αυτό να μη συμβεί…

Για τη συγκεκριμένη περίπτωση που είδε το φως της δημοσιότητας και χωρίς να θέλω να υποκαταστήσω κανέναν, ούτε να προκαταλάβω καμία απόφαση του αρμόδιου οργάνου, θα ήθελα να σημειώσω δύο κατά την άποψή μου ενδιαφέροντα στοιχεία: 
1. Η παρούσα Δημοτική Αρχή ως προς την πολιτική διαχείρηση των υπαλλήλων των υπηρεσιών και των νομικών προσώπων που διευθύνει δεν έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα και το καλύτερο “πρόσωπο”, ακολουθώντας σε κάποιες περιπτώσεις πρακτικές και λογικές ξεπερασμένες.
2. Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΞ την περίοδο 2006-2010 και παρά τις έντονες και διαρκείς πολιτικές αντιπαραθέσεις μου με την τότε διοίκηση της επιχείρησης και πολλές φορές και με την ίδια την κ. Λυκίδου, έχω να σημειώσω ότι κατά την άποψή μου πρόκειται για μία έντιμη, ικανή και ιδιαίτερα αποτελεσματική υπάλληλο, που διαχρονικά έδωσε λύσεις που ωφέλησαν την ΔΕΥΑΞ

Γενικότερα θα πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε ότι οι υπάλληλοι μιας υπηρεσίας αποτελούν κατά κανόνα τους συμμάχους και τους συμπαραστάτες της εκάστοτε διοίκησης και οφείλουμε να τους αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και σεβασμό και όχι ως αντιπάλους τις φορές που εκείνοι μπορεί να διαφωνούν με τις δικές μας πολιτικές επιλογές.

Εύχομαι το ζήτημα αυτό στο τέλος να επιλυθεί ομαλά, προς όφελος κυρίως του δημόσιου συμφέροντος, αλλά και μιας διαχρονικά πολύπαθης δημοτικής επιχείρησης, της ΔΕΥΑΞ, που υπό άλλες προϋποθέσεις θα έπρεπε να αποτελεί κόσμημα και μοχλό ανάπτυξης για μια Δημοτική Αρχή…