Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας ποδοσφαιρόφιλων, που διενήργησε η Εταιρεία έρευνας και ανάλυσης ierax analytix, σχετικά με τις συνήθειες γύρω από την παρακολούθηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2018 που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Ρωσίας.

Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου οι μισοί συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν όσο περισσότερα παιχνίδια μπορούν, ενώ 29% θα προσπαθήσει να τα δει όλα! Σχετικά με τα πολλαπλά κανάλια που θα δούνε τα παιχνίδια, 88% θα προτιμήσει τα κρατικά κανάλια, 24% τα συνδρομητικά, ενώ 9% θα τα δει και από το Ίντερνετ. Η πλειοψηφία των ποδοσφαιρόφιλων θα δει τα ματς από την άνεση του σπιτιού τους (80%), 34% θα πάνε σε κάποιο μπαρ για μερικά παιχνίδια και 24% σε σπίτια φίλων/συγγενών.

Στα πολλαπλά προϊόντα που θα καταναλώσουν συνδυαστικά οι φίλαθλοι, καθώς θα βλέπουν παιχνίδια, πρώτη έρχεται η μπύρα με 55%, ακολουθεί η πίτσα με 42%, τα αλκοολούχα ποτά (ουίσκι, βότκα κ.λπ.) με 33%, τα μπέργκερς, σάντουιτς κ.λπ. και τα αναψυκτικά με 19% ενώ περίπου 8% θα προτιμήσει μόνο υγιεινές επιλογές. Στο 8% είναι και τα αλμυρά σνακς και τα γλυκά ενώ τέλος 15% δεν έχει κάποια συγκεκριμένη προτίμηση.

Σχετικά με την πιθανότητα να στοιχηματίσουν τουλάχιστον σε ένα αγώνα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018, οι συμμετέχοντες δήλωσαν σε ποσοστό 52% πως θα παίξουν σίγουρα κάτι, 24% πως θα παίξουν στοίχημα ανάλογα με τα παιχνίδια, αν βρούνε καλή ευκαιρία, ενώ 24% δεν πρόκειται να παίξει κάποιο στοίχημα.

Τέλος, όσον αφορά την εθνική ομάδα που θα υποστηρίξουν, 34% δήλωσε πως θα είναι με το μέρος της Αργεντινής, 2η έρχεται στις προτιμήσεις των φιλάθλων η Βραζιλία με 20% ενώ πολύ πιο κάτω ακολουθούν η Γαλλία 6%, η Αγγλία 5.8%, η Ισπανία 5.1%, η Πορτογαλία 3.4%, η Αίγυπτος 2.5% και η Γερμανία 1.5%. Μόνο 8% θα παρακολουθήσει το Μουντιάλ χωρίς να υποστηρίζει ομάδα.

Η έρευνα της ierax analytix, διεξήχθη ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (http://ierax.gr) και των social media, στο διάστημα 5-7 Ιουνίου 2018. Συνολικά συμμετείχαν 530 άτομα από όλη την Ελλάδα, ηλικίας 18 ετών και άνω, που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν τουλάχιστον ένα παιχνίδι στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2018.

Δείτε εδώ την παρουσίαση της έρευνας!