Η κοινωνία λοιπόν μπορεί να εκμεταλευτεί την πρώτη ΤΟΜΥ, να εγγραφούν οι πολίτες και να εφαρμοστεί ο θεσμός του οικογενειακού γιατρού, για τον οποίο όλοι συμφωνούσαν επί δεκαετίες αλλά για διάφορους λόγους δεν έγινε ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για τα Κέντρα Υγείας Αστικού Τύπου (πρώην ΙΚΑ). Όταν οι δομές θα είναι σε πλήρη λειτουργία όπως και τα Επείγοντα του Νοσοκομείου αυτόνομα, τότε το Νοσοκομείο θα λειτουργήσει σε φυσιολογικούς ρυθμούς και θα μπορεί να παράσχει υπηρεσίες.
Είναι ένα πλέγμα δομών που θα μπορεί να παράσχει αξιοπρεπείς υπηρεσίες δημόσιας υγείας. Προφανώς θα αφαιρέσει ύλη από τους ιδιώτες γιατρούς αλλά σε συνθήκες γενικευμένης κρίσης, η πολιτεία οφείλει να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες των πολιτών. Η κρίση υπήρξε τόσο βαθιά που είναι πολύ μεγάλος ο πληθυσμός που εξαρτάται απόλυτα από το κοινωνικό κράτος. Και όταν το κράτος είναι σοβαρό και όχι διεφθαρμένο, τότε οι δομές αυτές επιφέρουν εξοικονόμηση πόρων και καλύτερη κατανομή.
Παράλληλα όμως υπάρχουν σοβαρές διεκδικήσεις από τους ιδιώτες επενδυτές και αυτός ήταν και ο λόγος που υπηρεσιακοί και πολιτικοί παράγοντες του Δήμου αλλά και μια σειρά από υπηρεσίες συνεχίζουν να ερευνώνται από ανεξάρτητες και άλλες αρχές. Το επόμενο επεισόδιο, σύμφωνα με τις πληροφορίες του xanthi2.gr, θα αφορά στις υπηρεσίες που αδειοδότησαν το χώρο και είχαν την υποχρέωση να τον επιθεωρούν από το 2001, όπως το Τμήμα Μεταφορών της Περιφέρειας.
Οι οικονομικές απώλειες είναι το δεύτερο αγκάθι που έχει αναδείξει η νομική εκπροσώπηση της μισθώτριας εταιρίας, η οποία ξεκίνησε μια επένδυση αλλά βρέθηκε εκτός. Έτσι φέρεται ότι έχει αστικές αξιώσεις για τα διαφυγόντα κέρδη των 24 μηνών που το parking είναι κλειστό. Αλλά ο κίνδυνος είναι να αναζητηθούν ευθύνες και τα 5.220 ευρώ/μήνα Χ 24 μήνες που έπρεπε να εισπράττει ο Δήμος και δεν μπορεί με κίνδυνο αυτά να καταλογιστούν κάποια στιγμή. Γενικώς είναι ένα στενάχωρο ζήτημα για όλους και κυρίως για τους πολίτες που ταλαιπωρούνται με τη στάθμευση.
Όσο για το αν υπάρχουν ψηφοφόροι των τουρκικών εκλογών στη Θράκη, ήταν επίσης αντικείμενο επιτηδευμένα αφελών αναφορών και διαταραχής της πληροφόρησης. Πράγματι, μπορεί να βρει κάποιος εκλογείς των τουρκικών εκλογών στη Θράκη και αυτό είναι άλλο ένα “κατόρθωμα” της Ελληνικής Πολιτείας και του άρθρου του 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειαςμε βάση το οποίο είχαν χάσει την ιθαγένεια αρκετοί συμπολίτες μειονοτικοί που απέκτησαν κυρίως την Τουρκική.
Το άρθρο στόχευε μετεμφυλιακά στους αλλογενείς της Μακεδονίας ενώ στα χρόνια της χούντας κάποιοι είχαν τη μεγάλη φιλοδοξία να αφανίσουν τη μειονότητα με αυτό τον τρόπο (!). Το κατάφεραν για περίπου 45.000 και είναι μια από τις αιτίες που αρκετοί δυτικοθρακιώτες πρωταγωνιστούν σήμερα στην πολιτική σκηνή της Τουρκίας. Μάλιστα, η Ελλάδα αρνείτο μεταπολιτευτικά να το καταργήσει και μόνο μετά την κατατραυγή του Συμβουλίου της Ευρώπης ανέστειλε το άρθρο 19 το 1998.