Άνοιξε τις πύλες της και περιμένει του πολίτες η Έκθεση Φωτογραφίας που διοργανώνει το Δ’ Σώμα Στρατού στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας Ενόπλων Δυνάμεων.
Η Έκθεση φωτογραφίας, με θέμα «Βαλκανικοί Πόλεμοι», φιλοξενείται στο φουαγέ της Λέσχης Αξιωματικών Φρουράς Ξάνθης, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Θα είναι ανοιχτή μέχρι την Τρίτη 21 Νοεμβρίου.





















Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.