Νέο τμήμα. Άρχισαν οι εγγραφές. Λόγω του περιορισμένου αριθμού παιδιών που μπορούν να συμμετάσχουν θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Πληροφορίες στο τηλ 25410- 25421
Οι μικροί μας φίλοι μαθαίνουν να δίνουν πνοή στις σκέψεις τους, τις εναποθέτουν στο χαρτί και δημιουργούν κόσμους με τη δύναμη των λέξεων, κόσμους τρελούς, μαγικούς !
Μέσω της Δημιουργικής Γραφής ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ασκήσουν το μυαλό τους, απελευθερώνοντας τη φαντασία τους . Να εκφράσουν τα συναισθήματα τους και να μάθουν να επικροτούν τον εαυτό τους για κάθε τους δημιούργημα .
Διδάσκουσα: Βασιλική Στρώλη
Τμήμα: Παιδικό
Διάρκεια κάθε συνάντησης: 1 ½ ώρα
Συμμετοχή: 10€ το μήνα
Ημέρες και ώρες εργαστηρίου: Παρασκευή 17.30 – 19.00
1η Συνάντηση – ενημέρωση: Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 17.30 στο Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης
Ενότητες:
– Ασκήσεις ελεύθερης γραφής( τα παιδιά γράφουν ότι επιθυμούν δίνοντας τους μόνο ένα έναυσμα ή βάζοντας τα να ακούν συγκεκριμένη μουσική καθώς γράφουν)
-Δημιουργία έμμετρων και μη ποιημάτων 1 (τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν ένα ποίημα παραθέτοντας τους κάθε φορά διαφορετικές λέξεις)
– Δημιουργία ποιημάτων 2( τα παιδιά καλούνται να γράψουν κάποιους στίχους παρατηρώντας ένα πίνακα ή μία εικόνα)
– Παιχνίδια αφήγησης( καλούνται να περιγράψουν ένα μέρος, μια τοποθεσία, χωρίς να ονοματίζουν ποιο ακριβώς είναι αυτό χρησιμοποιώντας στην περιγραφή τους όλες τις αισθήσεις εκτός από την όραση)
-Σύνθεση παραμυθιών( τα παιδιά καλούνται να γράψουν μια ιστορία-παραμύθι όπου το κάθε παιδί γράφει μία σειρά-πρόταση ως συμπλήρωση των προηγούμενων και το παραδίδει στον επόμενο ώστε να δημιουργηθεί μία ενιαία ιστορία )
– «Τι θα έλεγε κανείς ΑΝ η ωραία κοιμωμένη δεν ξυπνούσε ποτέ με ένα φιλί;» – Αλλαγή του τέλους κάθε κλασσικού παραμυθιού( δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να αφηγηθούν ένα κλασικό παραμύθι και να ξαναγράψουν ”το τέλος” της ιστορίας όπως το επιθυμούν.
–Ημέρα Φιλαναγνωσίας Διότι τι είναι η γραφή δίχως την ανάγνωση της; και τι η ανάγνωση δίχως αυτή;
“Το γράψιμο δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κατευθυνόμενο όνειρο”
Jorge Luis Borges,