Σε Δελτίό Τύπου που εξέδωσε ο Βουλευτής Έβρου της ΝΔ Α. Δημοσχάκης αναφέρει:

Δημιουργική συνάντηση υψηλών προσδοκιών με ιθύνοντες της Πολυτεχνικής Σχολής, κ. Αναξαγόρα Ελένα, καθηγητή και πρόεδρο Σχολών Πολιτικών Μηχανικών, τον καθηγητή του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών κ. Κοκκάλη Αλέξανδρο και με συντονιστή τον Πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Αθανάσιο Καραμπίνη, και παρουσία των αναπληρωτών πρυτάνεων κ. Τουλουπίδη, κ. Μάρη και κ. Κουκουρλή, είχε σήμερα (26/06) στην Κομοτηνή ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αναστάσιος Δημοσχάκης, όπου τους παρουσίασε τις προτάσεις του για την εφαρμογή των δορυφορικών διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο της Ν.Εγνατίας.

Ο Βουλευτής  κάλεσε την Πολυτεχνική Σχολή και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο θράκης  στο σύνολό του να πρωτοπορήσει εκπονώντας οικονομοτεχνική μελέτη για την εφαρμογή των δορυφορικών διοδίων, καταθέτοντας την υφιστάμενη διεθνή εμπειρία αλλά και τις διαφαινόμενες προοπτικές που ανοίγονται για το ίδιο το Πανεπιστήμιο σε ένα νέο πεδίο έρευνας, που μπορεί να καταστήσει το Πανεπιστήμιο δημιουργό πατέντας,  η οποία εκτός  από τα οφέλη σε εθνικό επίπεδο μπορεί να αποτελέσει προϊόν διεθνούς εμβέλειας και μέγιστης οικονομικής απόδοσης.  Ο Πρύτανης διαβεβαίωσε ότι η Σύγκλητος, που θα συνέλθει την επόμενη Πέμπτη, θα εγκρίνει το ερευνητικό πρόγραμμα το οποίο και θα αυτοχρηματοδοτήσει το Πανεπιστήμιο ενώ τα πρώτα αποτελέσματα αυτής θα είναι διαθέσιμα έως τα τέλη του έτους.

Επίσης στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη επίσκεψη στον Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Χρήστο Μέτιο, όπου ο Βουλευτής αφού τον ενημέρωσε του ενεχείρισε ανάλογη επιστολή με την οποία καλεί την Περιφέρεια να συνδράμει με όλες τις δυνάμεις της προς αυτήν την κατεύθυνση στηρίζοντας το ΔΠΘ στο εγχείρημα της μελλοντικής χρήσης των δορυφορικών διοδίων.

Οι έως τώρα εφαρμοζόμενες πολιτικές των μετωπικών διοδίων περιόδου 10ετιών 1970 & 1980 εμποδίζουν ουσιαστικά την ελεύθερη , την ασφαλή και συνεχή ροή της κίνησης των οχημάτων, ακυρώνοντας τον αρχικό σκοπό κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων ,ενώ η λειτουργία των πλευρικών, ιντερνετικών κι αναλογικών διοδίων προσεχώς θα ολοκληρώσουν κι αυτά τον κύκλο τους .

Ειδικά στην πράξη τα τελευταία αποδεικνύονται κοστοβόρα, μη εφαρμόσιμα στη χώρα μας και με μειωμένη αποτελεσματικότητα, καθόσον ορισμένα τμήματα του αυτοκινητόδρομου μας, παρουσιάζουν τεχνικές ελλείψεις .

Το μέλλον είναι τα δορυφορικά διόδια, τα οποία κάνοντας χρήση των δορυφόρων και της πληροφορικής μπορούν να οδηγήσουν σε ορθολογικότερη & δικαία χρέωση χρήσης αυτοκινητοδρόμων στους πολίτες, ενώ η εξοικονόμηση που προκύπτει από την χρήση τους ενδέχεται να εξασφαλίζει και χαμηλότερες χρεώσεις διοδίων προς όφελος των πολιτών.