Ρεμπέτικη βραδιά διοργανώνει το Σάββατο 11/2 το Κοινωνικό Κέντρο “Σταύρος Χαλιορής”.
Η εκδήλωση, στην οποία προσκαλεί ο Πρόεδρος του Κέντρου Γιώργος Παραστατίδης, θα γίνει στις 7.30 του Σαββάτου στο χώρο του Κοινωνικού Κέντρου, στο Μαγικό και θα εμφανιστεί το σχήμα “Όλοι οι ρεμπέτες”.





















Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.