Σε καταγγελία της ΕΛΜΕ Ξάνθης για την κατάργηση της μείωσης διδακτικού ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών, αναφέρεται:

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αιφνιδίως μέσα στις διακοπές του Πάσχα και χωρίς να ζητήσει την γνώμη των επιστημονικών ενώσεων και της ΟΛΜΕ κατέθεσε και ψήφισε τροπολογία με την οποία προβλέπεται ότι για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι Εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου. Πρόκειται για μια απαράδεκτη  μεθόδευση με αρνητικότατες συνέπειες στη διδασκαλία των Φυσικών επιστημών και της Πληροφορικής. Η σύνδεση θεωρίας και Πράξης αποτελεί βασικό θεμέλιο κάθε μορφωτικής διαδικασίας και ως εκ τούτου η υποβάθμιση της λειτουργίας των  εργαστηριών και η μετατροπή της σε “εξωδιδακτική απασχόληση” αποτελεί πλήγμα στη παρεχόμενη εκπαίδευση. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί με προσωπικό κόστος και κόπο καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να συντηρήσουν τα ελλιπώς εξοπλισμένα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής στο Ελληνικό σχολείο των χρόνων των μνημονίων, ώστε να παρέχουν στους μαθητές τα εργαλεία πράξης
που οι κυβερνήσεις αρνούνται να προσφέρουν. Ενδεικτικά να αναφέρουμε την παγκόσμια πρωτιά της χώρας σε εγκαταστάσεις λύσεων ανοιχτού λογισμικού Ubuntu Linux (LTSP) στα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής(ποσοστό 54%, πάνω από χώρες όπως η Γερμανία, ΗΠΑ, Γαλλια). H μετατροπή αυτή έγινε με ατομική πρωτοβουλία και εργασία του εκάστοτε υπευθύνου εκπαιδευτικού πληροφορικής με αποτέλεσμα την “αναζωογόνηση” των πεπαλαιωμένων, δυσλειτουργικών Η/Υ και ως εκ τούτου την εξοικονόμηση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από την αγορά νέων συστημάτων.

( Πηγή ) Χωρίς καμία αιτιολόγηση η συγκεκριμένη απόφαση, γίνεται για διαχειριστικούς λόγους και προκειμένου να αντιμετωπίσει τις αυξημένες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό που οι μνημονιακές απαγορεύσεις προσλήψεων επέφεραν. Ο υπουργός κ.Φίλης εμπαίζει την εκπαιδευτική κοινότητα. Ενώ μέχρι πρόσφατα εξήγγειλε την πρόσληψη 20.000 εκπαιδευτικών, με την απόφασή του αυτή εξαφανίζει περισσότερες από 600 θέσεις εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εάν σε αυτές συνυπολογισθούν και οι θέσεις εργασίας που χάνονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την  κατάργηση ΕΑΕΠ, οι  προβλεπόμενες  προσλήψεις Αναπληρωτών, μεταθέσεις και αποσπάσεις θα μειωθούν δραματικά.