Με ένα ενισχυμένο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων το 2016, η Google ταξιδεύει για τρίτη χρονιά στην Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό, παρουσιάζοντας μία ομάδα ειδικών συμβούλων (Online Advisors) που συνεχίζουν το ταξίδι τους στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού.
23 Μαΐου 2016– Με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων τουριστικών επιχειρήσεων το 2016, η Google ταξίδεψε τον Απρίλιο στην Κομοτηνή και την Αλεξανδρούπολη, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online. Σήμερα, ανακοινώνει δύο νέα σεμινάρια στην Καβάλα και τη Θάσο. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Grow Greek Tourism Online Advisors
Μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων.
Οι ενδιαφερόμενοι για μία δωρεάν εξατομικευμένη εκπαίδευση στον χώρο τους με τους Online Advisors μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, καταχωρώντας το e-mail τους εδώ
Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στα ομαδικά σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν δωρεάν από τους Online Advisors στην Καβάλα (14/06, 17:00-19:00, Galaxy Hotel) και στη Θάσο (16/06, 17:00-19:00, Alexandra Beach Thassos Spa Resort) μπορούν να εγγραφούν πατώντας εδώ :
Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους
Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).
Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Γιώργος Παυλίδης
«Είναι δεδηλωμένη η στόχευση μας να αναδείξουμε τις τουριστικές δυνατότητες που έχει ο τόπος μας και αυτό να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την συνολική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Πάνω από 400χλμ ακτογραμμών, 2 μοναδικής ομορφιάς νησιά, σε συνδυασμό με τον παρθένο φυσικό πλούτο μας, την πολιτιστική μας ταυτότητα, το ξεχωριστό χαρακτήρα των πόλεων μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουμε προορισμό 4 εποχών. Παράλληλα είμαστε η μοναδική άμεση διέξοδος για εκατομμύρια γείτονες μας σε μία ακτίνα 400 χλμ, στις παραλίες του Αιγαίου και την αυθεντική Ελληνική φιλοξενία. Πέραν των λοιπών δράσεων προβολής, κυρίαρχο μέσο για να γνωρίσουν τον τόπο μας, αποτελεί το διαδίκτυο, στο οποίο ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης επενδύσαμε τον προηγούμενο χρόνο με τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και μέσων, τα οποία αναβαθμίζουμε και επεκτείνουμε συνεχώς.
Παρακολουθούμε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που υλοποιεί η Google και με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποστηρίζουμε την επέκταση της στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, ώστε να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει δωρεάν τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού και όχι μόνο. Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία, για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απευθείας ενημέρωση των ντόπιων επαγγελματιών για τις σύγχρονες τάσεις προώθησης των προϊόντων τους. Εφόσον την εκμεταλλευτούν, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης και θετικών αποτελεσμάτων για τους ίδιους και κατά επέκταση την τοπική οικονομία.»
Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού:
«Το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και ο ΕΟΤ εφαρμόζουν μία νέα και δυναμική πολιτική στοχευμένης προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού με επίκεντρο την εξωστρέφεια, αξιοποιώντας τα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ, διαφήμισης και δικτύωσης στις παραδοσιακές αγορές όπου ενισχύουμε την παρουσία μας και στις νέες αγορές που ανοίξαμε και ανοίγουμε. Το Grow Greek Tourism Online είναι μία επιτυχημένη ιδέα που ξεκίνησε με σημαντικές προοπτικές εξέλιξης και είναι σε πλήρη ταύτιση με τους στόχους που έχουμε θέσει σε κεντρικό επίπεδο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Σε συνθήκες αυξανόμενου ανταγωνισμού διεθνώς, επιβάλλεται να βγαίνουμε συνεχώς μπροστά με φρέσκιες προτάσεις, καινοτόμες δράσεις, νέες διόδους συνεργειών και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική αγορά.»
Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος:
«Ο ΕΟΤ στηρίζει την πρωτοβουλία αυτή της Google, καθώς η εκπαίδευση, των επιχειρηματιών του κλάδου στην ψηφιακή τεχνολογία είναι από τα βασικά συστατικά του μίγματος πολιτικής που ακολουθούμε για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού. Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism που υποστηρίζεται από το visitgreece.gr, εφάπτεται πλήρως των επικοινωνιακών μας στόχων καθώς και της εθνικής τουριστικής πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό ο ΕΟΤ ενσωματώνει όλα τα καινοτόμα online εργαλεία . Σημειώνεται ότι το visitgreece.gr ξεπερνά σε λίγο τα 11 εκατομμύρια unique users, η σελίδα
μας στο Google plus (G+) αποτελεί παγκόσμιο case study λόγω του υψηλού ετήσιου growth, που υπολογίζεται αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια χρήστες, το facebook έχει περισσότερους από 680.000 φίλους και το pinterest συγκεντρώνει το ενδιαφέρον συνεχώς περισσότερων ακολούθων».
Πρόεδρος του ΣETE, Ανδρέας Ανδρεάδης:
«Η χώρα μας πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη περιεχομένου στο διαδίκτυο, ακόμα όμως είναι αρκετά πίσω σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τις ανταγωνίστριες χώρες. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο ΣΕΤΕ συνεχίζει και φέτος, για τρίτη χρονιά, να υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να επωφεληθούν το μέγιστο δυνατό από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών».
Country Manager Google για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος:
«Το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο για την κοινωνία συνολικά, βοηθώντας τόσο νέους επαγγελματίες όσο και επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μέσω της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε ως Google τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων και καλούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και τη ψηφιακή οικονομία για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.»