Τον απολογισμό των 60 πρώτων ημερών της διαδικτυακής εφαρμογής «Βελτιώνω το Δήμο μου» κάνει με ανακοίνωσή του ο Δήμος Ξάνθης.
Με Δελτίο Τύπου δίνει τα πλήρη στοιχεία με τα 260 αιτήματα που υποβλήθηκαν μέσω της ειδικής πλατφόρμας στην ιστοσελίδα του Δήμου και τον τρόπο που αυτά διεκπεραιώθηκαν, δίνοντας την εικόνα της αποτελεσματικότητας που είχε αυτή η καινοτομία. Με λίγα λογια, οι πολίτες ανεβάζουν τις φωτογραφίες ή τα κείμενα με το πρόβλημα που εντοπίζουν στη σχετική εφαρμογή και ο Δήμος φροντίζει να απαντά και να επιδιορθώνει τα τυχόν προβλήματα, όταν αυτό είναι δυνατό.
Αναλυτικά, στο Δελτίο Τύπου αναφέρεται:
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, ο Δήμος Ξάνθης υιοθέτησε τη διαδικτυακή εφαρμογή «Βελτιώνω το Δήμο μου», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στην αναμόρφωση της γειτονιάς τους.
Στο χρονικό διάστημα των δύο μηνών λειτουργίας της εφαρμογής δεχτήκαμε περισσότερα από 260 αιτήματα πολιτών.
Τα περισσότερα αιτήματα διεκπεραιώθηκαν άμεσα, για όσα όμως χρήζουν ιδιαίτερης μέριμνας και αντιμετώπισης, οι πολίτες ενημερώνονται σταδιακά για την εξέλιξη τους. Ειδικότερα:
172 αιτήματα έχουν διεκπεραιωθεί και απαντηθεί
41 αιτήματα έχουν γνωστοποιηθεί και είναι σε εξέλιξη και
6 αιτήματα, λόγω πολυπλοκότητας και χρονοβόρας διαδικασίας από την ισχύουσα νομοθεσία, έχουν προγραμματιστεί για υλοποίηση.
Ορισμένα αιτήματα δεν εμφανίζονται στο σύστημα, διότι είτε έχει προηγηθεί η καταχώρησή τους από άλλο δημότη, είτε δεν αφορούν την σχετική υπηρεσία.
Η βελτίωση της ποιότητας ζωής είναι υπόθεση όλων μας. Η άμεση συνεργασία των υπηρεσιών μας με τους ενεργούς πολίτες φέρει μόνο θετικά αποτελέσματα.
Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση που κάποιος πολίτης δε δύναται να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή, μπορεί να απευθυνθεί τηλεφωνικά στη «Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη» στο 25413-50800, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00 – 12:00.
Κοινή η προσπάθεια στο να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.
Κλικ εδώ για είσοδο στην Εφαρμογή