Η Ξάνθη ήταν ο τρίτος σταθμός του Meat Place Tour όπου πραγματοποιήθηκε ημερίδα την Κυριακή , στο χώρο του Zita Palas, με θέμα «Ελληνική αγορά κρέατος. Οι νέες τάσεις στην παραγωγή, επεξεργασία, προώθηση, κατανάλωση»
Η θεματολογία της ημερίδας ήταν σε γενικές γραμμές η εξής:
- «Τι κρέας προτιμούν οι Έλληνες, από πού συνηθίζουν να το αγοράζουν και τι ζητούν από τον κρεοπώλη τους»; Έρευνα αγοράς του περιοδικού MEAT PLACE σε συνεργασία με την εταιρεία Interview* (Στοιχεία 2016) * Η Interview είναι διαπιστευμένη και έγκριτη εταιρεία ερευνών
- Οι νομοθεσίες αδειοδότησης που διέπουν τα κρεοπωλεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης
- Οι ισχύουσες διατάξεις για “ζεστή γωνιά”, σήμανση προϊόντων, υγειονομικούς και αγορανομικούς ελέγχους κ.α.
- Οι απαιτήσεις για τη δημιουργία επιχείρησης MEAT & GRILL (κρεοπωλείο – ζεστή γωνιά – λιανική πώληση)
- Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2020.
- Παρουσίαση νέων τεχνολογιών για τον εξοπλισμό κρεοπωλείων & εργαστηρίω
Οι ημερίδες αυτές απευθύνονταν στα κρεοπωλεία, στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, στις βιοτεχνίες, στις βιομηχανίες, στους παραγωγούς και στους κτηνοτρόφους