Η  Ξάνθη ήταν ο τρίτος σταθμός του Meat Place Tour όπου πραγματοποιήθηκε ημερίδα την Κυριακή , στο χώρο του Zita Palas, με θέμα «Ελληνική αγορά κρέατος. Οι νέες τάσεις στην παραγωγή, επεξεργασία, προώθηση, κατανάλωση»

a0ba9825106c636b034ee639bb8381e9958f848a2fef977fd93253fc8c29623bΟμιλητές της ημερίδας ήταν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία στον τομέα του κρέατος και της επεξεργασίας του, κτηνίατροι, τεχνολόγοι τροφίμων, σύμβουλοι επιχειρήσεων, εκπαιδευτές του ΕΦΕΤ και της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής καθώς και στελέχη επιχειρήσεων από τον τομέα του εξοπλισμού και της τεχνολογίας.

Η θεματολογία της ημερίδας ήταν σε γενικές γραμμές η εξής:

  • «Τι κρέας προτιμούν οι Έλληνες, από πού συνηθίζουν να το αγοράζουν και τι ζητούν από τον κρεοπώλη τους»; Έρευνα αγοράς του περιοδικού MEAT PLACE σε συνεργασία με την εταιρεία Interview* (Στοιχεία 2016) * Η Interview είναι διαπιστευμένη και έγκριτη εταιρεία ερευνών
  • Οι νομοθεσίες αδειοδότησης που διέπουν τα κρεοπωλεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης
  • Οι ισχύουσες διατάξεις για “ζεστή γωνιά”, σήμανση προϊόντων, υγειονομικούς και αγορανομικούς ελέγχους κ.α.
  • Οι απαιτήσεις για τη δημιουργία επιχείρησης MEAT & GRILL (κρεοπωλείο – ζεστή γωνιά – λιανική πώληση)
  • Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2020.
  • Παρουσίαση νέων τεχνολογιών για τον εξοπλισμό κρεοπωλείων & εργαστηρίω

Οι ημερίδες αυτές απευθύνονταν στα κρεοπωλεία, στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, στις βιοτεχνίες, στις βιομηχανίες, στους παραγωγούς και στους κτηνοτρόφους

28ecb853b10bda09e7ccb88de6af534f2dd684ed64f5c2b5d052d3881f3fc1e5 542becb5e3af224286e5318b453a657fd15dc8c62f78e6ab6a5b3f96c0a6e851 34574f585c15aa720a15da3ba5a261a36ce4263b7879a284c06000d544f9c60d e4f5228a557f2f4c38dc0191e6ac942613bf4b212a4602b75a0ae06b6c56c050