Η Ξάνθη ήταν ο τρίτος σταθμός του Meat Place Tour όπου πραγματοποιήθηκε ημερίδα την Κυριακή , στο χώρο του Zita Palas, με θέμα «Ελληνική αγορά κρέατος. Οι νέες τάσεις στην παραγωγή, επεξεργασία, προώθηση, κατανάλωση»
Ομιλητές της ημερίδας ήταν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία στον τομέα του κρέατος και της επεξεργασίας του, κτηνίατροι, τεχνολόγοι τροφίμων, σύμβουλοι επιχειρήσεων, εκπαιδευτές του ΕΦΕΤ και της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής καθώς και στελέχη επιχειρήσεων από τον τομέα του εξοπλισμού και της τεχνολογίας.
Η θεματολογία της ημερίδας ήταν σε γενικές γραμμές η εξής:
- «Τι κρέας προτιμούν οι Έλληνες, από πού συνηθίζουν να το αγοράζουν και τι ζητούν από τον κρεοπώλη τους»; Έρευνα αγοράς του περιοδικού MEAT PLACE σε συνεργασία με την εταιρεία Interview* (Στοιχεία 2016) * Η Interview είναι διαπιστευμένη και έγκριτη εταιρεία ερευνών
- Οι νομοθεσίες αδειοδότησης που διέπουν τα κρεοπωλεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης
- Οι ισχύουσες διατάξεις για “ζεστή γωνιά”, σήμανση προϊόντων, υγειονομικούς και αγορανομικούς ελέγχους κ.α.
- Οι απαιτήσεις για τη δημιουργία επιχείρησης MEAT & GRILL (κρεοπωλείο – ζεστή γωνιά – λιανική πώληση)
- Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2020.
- Παρουσίαση νέων τεχνολογιών για τον εξοπλισμό κρεοπωλείων & εργαστηρίω
Οι ημερίδες αυτές απευθύνονταν στα κρεοπωλεία, στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, στις βιοτεχνίες, στις βιομηχανίες, στους παραγωγούς και στους κτηνοτρόφους